Články‎ > ‎

Výlet tercie na Dolní Moravu

přidáno: 5. 6. 2017 11:53, autor: Blanka Šemberová

Dne 25. května jsme v 7 hodin ráno nasedli do autobusu a vyrazili na náš školní výlet – letos naplánovaný na Dolní Moravu a Králický Sněžník. Kvůli počasí jsme museli změnit trasu (jenže nakonec ani nepršelo) a místo ze Stříbrnice jsme museli jít z Dolní Moravy a zpět přes státní hranice s Polskem. I přes únavu jsme to zvládli a celkem jsme ušli něco přes 20 km.

Po návratu jsme se ubytovali v Penzionu Terezka, který si všichni oblíbili. Před večeří jsme si vybalili batohy, které jsme si nechali v penzionu už před cestou, pak si vyslechli pravidla pobytu a měli krátké volno. Po večeři jsme měli večerní volno s dostatkem času na hraní her, povídání si se spolužáky a odpočinek. Zhruba v 22:30 byla večerka a my jsme se těšili na další den.

Druhý den jsme se nasnídali, sbalili se a vyrazili k lanovce, která nás dovezla k Stezce v oblacích. Překonali jsme strach, rozhlíželi se kolem a testovali síť na vrcholu stezky. Na oběd jsme se vrátili zpět do penzionu a potom jsme si šli zajezdit na bobové dráze. Pak už jsme se jen rozloučili s krásnou krajinou, vzali batohy a nasedli do autobusu, který nás odvezl zpět do Lanškrouna. Myslím si, že tenhle výlet se nám opravdu vydařil. Za tento výlet musíme poděkovat naší třídní učitelce paní Šemberové a paní učitelce Flídrové, které s námi jely jako dozor.