Články‎ > ‎

Lyžařský výcvik 2.A

přidáno: 23. 1. 2017 3:15, autor: Renata Paďourová

V neděli  8.1. se 2. A vydala autobusem na Dolní Moravu kde se konal lyžařský výcvik. Sekunda byla ubytována v malém penzionu Moravanka kousek od sjezdovky. V den příjezdu se nic zásadního nestalo. Když bylo vše rozřazeno, šli jsme spát. Hned další den ráno po snídani vzaly naše skupinky svah útokem.  Po nutné rozcvičce jsme jezdili už jen z kopce dolů. Poté, co skončil polední klid, jsme už zase byli na sjezdovce. Podobné to bylo i v úterý. Velmi nás to bavilo. Ve středu jsme  jeli na běžky, na kterých někteří stáli poprvé. Vstávat jsme museli už v 7:00,  abychom stihli autobus. Výlet na běžkách byl moc náročný. Odpoledne jsme nelyžovali, ale mohli jsme být venku až do večeře. Po večeři jsme se museli dívat na video o historii lyžování. Čtvrtek byl jiný. Ráno všichni jeli na červenou sjezdovku ke Slonovi, kde jsme byli pouze do oběda. Měli jsme tu být už od 9:00, ale náš autobus zapadl do sněhu, když pro nás jel. Na večer nám učitelé domluvili diskotéku, na které se všichni bavili. V pátek jsme jezdili ve svých skupinkách. Poté jsme si dali jenom oběd a jeli jsme domů. Cesta domů trvala zhruba 45 min.